środa, 5 kwietnia 2017



Od pewnego czasu czytałam same dobre opinie o produktach firmy @saal-digital. Postanowiłam skorzystać z rabatu na przetestowanie fotoksiążki. Proces tworzenia projektu jest w zasadzie prosty. Na stronie @saal-digital znajdziemy program w którym zaprojektujemy swoją wymarzoną fotoksiążkę, zaczynając od wymiarów, poprzez rodzaj okładki, skończywszy na układzie zdjęć.


W ciągu kilku dni od zamówienia fotoksiążka była w moich rękach. Zakochałam się od pierwszego wejrzenia! <3 Od razu zauważyłam, że fotoksiążka jest świetnej jakości. Odwzorowanie barw i ostrości zdjęć jest na bardzo wysokim poziomie. Twarda okładka oraz sztywne i „grube” strony ułatwiają przeglądanie zdjęć. Moja fotoksiążka ma służyć za portfolio Waszych zdjęć ślubnych. Myślę, że zachwyci wszystkich Naszych przyszłych klientów. :)


Podsumowując - gorąco polecam solidnie wykonane produkty firmy Saal-Digital :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz! :)